Metaltown 2011!! :D

News, update:
Nu har det hänt en hel del kan jag lova.
Några exempel:
- Jag har gått ner fem kilo sedan jag började träna. Jag närmar mig alltså min målvikt mer och mer för var dag som går.
Jag kommer nog att hinna komma i mål till sommaren! :D
- Jag har fått en massa pengar för mitt ärr på magen som jag fick på grund av en navelbråcksoperation som gjordes förra året. Detta innebär att jag inte alls har pengaproblem inför sommaren vilket är UNDERBART! Jag kan även inhandla en metaltownbiljett och ett simkort! Hääärligt! :D
- Jag är med barn. NÄÄÄ! Så kul ska vi inte ha det ;) Höhö.
---
Morgondagen
Jag är på gott humör. Livet leker för tillfället. Imorgon ska jag iväg och simma med Tomas på morgonen och inhandla mitt simkort. Den nya bikinin ska även testas. Ojojoj! Sedan blir det skola en sväng innan det bär av in till centrum för att vara shoppingassistent till Simon. Han ska handla sig en ryggsäck och jag ska ta mig an rollen som peppande person! ;) Det ska bli en riktigt bra dag. Kanske hinner jag även med att handla litegrann! Kylskåpet börjar nämligen bli lite väl tomt..
---
Resten av veckan
Dagarna efter imorgon är fullpackade av aktiviteter. Skola, träning och träffar med vänner. Jag ska bland annat träffa Erik, fira Sofies födelsedag och gå på bio med Linda (och förhoppningsvis även Madde). Fan va fint!
---
Men NU; nu ska jag kolla på ett avsnitt av Sons of anarchy som Simon tipsade mig om. En skitbra serie! Ni borde kolla in den. Ha det fint! // S.

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback