Tentaplugg

Hej på er!
Idag har jag suttit och skrivit på min tenta tillsammans med Jessica.
Har fått en hel del gjort och känner mig nöjd med dagens arbete.
Är dock lite trött och sleten.. Men, men.. Så brukar det vara i tentatider!
Trött och hungrig tjej.
---
Nu väntar jag på sällskap från Tomas.
Så fort han kommer så ska jag sätta igång att göra pappas goda hamburgare.
Ska bli underbart gott!
---
Även imorgon kommer hela dagen att fyllas med tentaskrivande ihop
med Jessica. Jag kommer nog tyvärr inte ens hinna med att träna lite, fy så tråkigt!
För att bli på lite bättre humör tänker jag därför slänga in några bilder från
förrförra helgen då Madde och Linda var här i Gbg och festade med mig.
Ha det fint så hörs vi snart igen!
På spårvagnen påväg ner till stan.
---

Jag och Linda.
---

Och sedan spårade det lite.. Men visst blir man på bättre humör?


Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback