Internet, nej tack?

Hej på er.
Jag vet att jag varit dålig på att uppdatera. Det känns lite hemskt att många av de senaste inläggen har börjat såhär. Nu ska ni i alla fall få en vettig förklaring till varför jag är så dålig på att uppdatera både här och på facebook. Ni ska få veta anledningarna till varför jag inte är så internetaktiv helt enkelt.
---
Här följer dem:
- Träning: Jag har börjat träna som ett djur. Jag går på olika pass på Fysiken så som spinning och afro power dance. Jag tränar fettförbränning på de olika maskinerna i gymmet. Jag promenerar utomhus. Jag simmar på Lundbybadet.
Ja, you name it.
- Flytt: Jag har ju som tidigare nämnts flyttat tillbaka till Göteborg (vilket känns helt underbart!). Detta har medfört att jag haft mycket att fixa med i lägenheten. Städning, flyttning av möbler och så vidare.
- Skola: Jag har haft massor av skolgrejer för mig. VFU (verksamhetsförlagd utbildning, för er som inte vet, dvs praktik) och tentaskrivande har tagit upp mycket tid.
---
Men nu denna veckan har saker och ting ändrats litegrann. Flytthysterin har börjat lägga sig, jag har fått alla saker på plats så som en ny frys som jag fått köpa utav Maddes mamma till ett förmånligt pris samt en byrå som jag köpte för ett tag sedan. Jag har fått upp speglar på väggarna och det börjar se riktigt fint ut. Den förra kursen tog slut nu i måndags, och nu har jag blivit välsignad med ett par lugna dar innan det sätter igång igen på fredag.
---
Så kanske, kaanske får det bli som det brukade vara igen. Kanske får jag tid till att skriva av mig mina tankar och funderingar lite oftare. Att få skriva av sig på bloggen är nämligen lite som honung är för en ond hals för mig. Håll tummarna att lugnet håller i sig nu.



Take care // S.

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback