Grym helg nalkas..?

Oengagerad bloggare?
OJ så dött det har varit här det senaste.
Har inte uppdaterat sedan den 23:e februari - fy mig.
Men det är faktiskt så att det varit rätt fullt upp för mig.
Jag har tränat i stort sett varje dag, i alla fall under vardagarna.
Praktik har jag också haft vilket inneburit långa dagar.
Till helgerna har jag åkt till Borås för att få lite tid till att träffa
min familj och mina vänner. Sådant behövs faktiskt med!
Nu ska jag däremot försöka komma igång igen.
Jag ska försöka fota lite mer också.
---
Idag
Idag har jag blivit bedömd på hur jag fungerar ihop med barnen
på förskolan. Jag fick många fina lovord och verkar ha gjort ett
riktigt bra jobb än så länge. Sådant är så härligt att höra!
Efter praktiken åkte jag hem och har legat i soffan sen dess.
Om en och en halv timme ungefär så ska jag till Sportlife
på Hisingen och köra ett spinningpass med Tomas,
det ska bli trevligt. Sedan hinner jag nog inte med så mycket mer än så..
Men lite räkblandning med bulgur måste ju hinna ner i magen
innan sängen, det ska nog gå ;)
---
Till helgen
Nu till helgen får jag besök. På fredag kommer Madde hit och
ska gå ut med mig i Göteborg - åh så fint!
På lördag ska vi sedan till en marknad här i Göteborg och
sälja lite grejer ihop med Helander som har fixat ett bord där åt oss.
Nu hoppas jag på att pengarna ska ruuulla in, vi ska bli rika! ;D
På eftermiddagen åker sedan jag och Madde till Borås där jag
ska träffa Linda lite och sedan umgås med min familj resten av helgen.
Jag tror nog att detta kommer att bli riktigt lyckat!
En bild från studenten på mig och Madde :)
---

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback