Error: Failure

Hej där.
Såg att min blogg inte haft några besökare på ganska länge nu,
tills igår, då jag skrev att jag gjort något drastiskt med mitt hår på FB.
Det stämmer, jag har gjort något extremt. Jag har klippt av det.
För tillfället ser jag ut som en pojke.
Av den anledningen och av många andra så sticker jag nu.
Det är så mycket som är fel för tillfället. Hela min värld är upp och ner.
Jag gråter för jämnan, och varje gång är det för en ny grej.
Jag har det senaste använt uttrycket "Se inte problemen, se lösningarna!" -
huur många gånger som helst. Men det hjälper inte. Jag tror inte på det.
Så nu drar jag.
---
Tyvärr får ni inte se en bild på mitt fula hår innan jag drar.
Den lyckan tänker jag inte ge er.

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback