Recension Insidious och helgens bravader

Godkväll, mitt herrskap.
Nu sitter jag här hemma hos mor och far igen.
Jag var här mellan torsdag och fredag senast då
jag drack lite öl hemma hos Tom och sedan även
på Brännan och Wisers. Hade en mycket trevlig kväll!
---
Mini recension & trailer - Insidious
Väl hemma i Gbg i fredags så gick jag på bio med
Tomas, vi såg Insidious. Jag måste erkänna att jag var
rätt rädd faktiskt. En bra film! Bäst på bio kan jag tänka.
Tycker om när det är många "hoppa-tillscener".

Som sagt, tror det är bäst om ni ser den på bio faktiskt.
De flesta filmer blir bäst så. Men bra ljud och bild!


---
Lördag och idag
I lördags var jag på stan hela dagen med Tomas.
Han köpte en jeansväst och en hel del grejor på Claes Ohlson medan
jag inhandlade en skjortklänning, en ring och lite annat kul.
Sedan framåt kvällen kom Fredrik, Mikael och Annelie på besök.
Vi åt tacopaj, drack folköl och umgicks, himla trevligt faktiskt.
Sista besöket i Emmas lägenhet, för nu flyttar jag ju på tisdag.
Idag åkte jag och Tomas till majorna för att gå på marknad då vi
vaknat. Väl framme mötte vi upp Mikael, Fredrik och Annelie.
Där gick vi omkring ett tag. Jag fick tag i en otroligt vacker klocka
som man kan hänga runt halsen. Då jag började bli trött åkte
jag mot Borås. Nu är jag här och stannar tills imorgon.
Ska packa lite inför flytten och sådär. Trött som ett as!
---
Adjö med er, måste gå nu då pappa hemskt gärna verkar
vilja använda datorn.

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback