Lycklig och förvirrad på samma gång

Ni anar inte hur mycket det är som
rör sig i min skalle just nu..
---
Detta har hänt/ händer just nu
- Jag har äntligen fått Tomas Ericson för mig själv.
Jag och Tomas i Kungsparken.
---
- Jag har tagit ett studieuppehåll - ska därmed börja jobba istället.
- Jag planerar att resa iväg ett tag.
- Jag har klippt av nästan allt mitt hår.
Titta så lite som finns kvar!
---
- Jag kanske ska flytta från lägenheten i Svartedalen =/
Antingen till Borås eller till en annan plats i staden Gbg.
---
Ja, det är en hel del som händer just nu.
Det jag funderar mest över för tillfället är flytten.
Vart ska jag flytta? När? Flyttar jag tillbaka hit sen?
Det är så många frågor och så få svar.
Jag hoppas att det löser sig på bästa tänkbara sätt.
Ekonomin är boven i dramat, det är den som får mig att behöva flytta.
Men men, problemen löser sig nog, på ett eller annat sätt.

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback