Ljusrosa nagellack?!

Yo! (ca 22:50)
Det bidde inget Gbg idag.
Istället stannade jag hemma hos pappa och Fia.
Mamma vet jag inte var hon är, tror hon vill
vara ifred ett tag. Tror inte det är så allvarligt i alla fall.
Alla behöver lite privacy ibland :)
Nu sitter jag framför datorn, har precis skrivit ut tre
bilder på fotopapper hemma hos mamma och pappa.
En bild på mig och en bild på mig och Tomas.
Ska rama in dem och ställa dem i mitt nya rum sen :)
---
(ca 23.10)
Kom precis på att jag var assugen på ett fotbad.
Därför hämtade jag fotbadet, fotsalt och en massa
nagelprodukter. Jag ska bli SÅ fin.
Tänkte måla naglarna rosa! Det kan man inte tro
att jag skulle säga va? Haha. Så fint :D

Det här kitet använder jag mig av just nu.

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback