Hem till Göteborg

God förmiddag Borås!
ca 10:00
Idag är Sara Emelie Forsberg på ett strålande humör.
Det är nämligen så att jag flyttar in hos Mikael och Peter
i månadsskiftet. Det känns himla fint faktiskt.
Det blir billigare och förhoppningsvis också trevligare!
---
För tillfället sitter jag vid pappas dator, lyssnar
på Amaranthe och längtar som fan till Metaltown då
de spelar. Oj jävlar! Det ska bli grymt.
Väntar på mamma nu, ska iväg och storhandla med henne.
Just nu känns det dock inte speciellt kul.
Nämnde imorse att jag ska flytta till en annan plats i Gbg nu, 
då sa hon: "Du har väl kompisar som kan hjälpa dig med flytten va?"
 Vad är det för jävla reaktion då?
Jag hade bara hoppats att hon skulle säga "Vad kul! Grattis!"
---
12:20
Hann inte skriva klart det förra meddelandet,
mamma ringde och sa att jag skulle gå ut till bilen.
Storhandlandet gick åt helvete. Jag berättade för henne vad
jag kände inför det hon hade sagt imorse, då kom en massa
annat upp. Vi började bråka och hon körde hem oss båda.
Nu är jag trött. Ska snart till jobbet, sedan åker jag raka
vägen till Göteborg. Jag orkar inte med det här och jag tänker
inte vara ledsen, ingen ska få förstöra mitt glada humör idag.

Hahaha, kolla vilken LEDSAM bild.
Riktigt sorglig och heartbreaking xD



Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback