Sitter på ett tåg på väg till Göteborg, dä...

mms_img17774 (MMS)

Sitter på ett tåg på väg till Göteborg, där vidare mot Borås, efter att ha spenderat min helg i Malmö tillsammans med den man jag vilar ögonen på nu. Världens finaste. Helgen har varit perfekt. Vi har ätit god mat, handlat lite kläder, besökt Köpenhamn, gått på spa, bott på hotell och bara njutit av varandras närvaro. Jag måste säga att jag nästan känner mig mållös när jag tittar på honom nu. Han sitter och blundar, vilar. Den där fina Robin med gulligt, fluffigt, nytvättat hår är bara min. Robin med de himmelsblå ögonen. Den man som ger mig så mycket kärlek varje dag så att jag nästan drunknar. Han som säger: "åh, vad skönt det är att vara hemma hos dig" då han kommer hem. Jag kommer aldrig att hitta något bättre än det vi har. Jag älskar dig, så förbannat mycket.


Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback