Snart flyttar vi!

Till helgen får vi nycklarna. Nycklarna till var alldeles egen trea i fina Gånghester. Åh så bra det ska bli! Tycker dock att det är lite segt att det är så lång tid kvar tills vi kan flytta in. Vi måste måla om allt först.. Får försöka göra så mycket som möjligt på helgerna så det blir klart snabbt!
Såå.. Nu tänker jag att det säkert sitter någon liten jäkel där ute och tänker. Flytta ihop? Oj, redan? Ja, det får man gärna fundera över. Robin berättade för ett tag sedan att han funderat mycket på att köpa en lägenhet och renovera den för att sedan sälja den. Han berättade också att han haft tankar på att behålla den efteråt om jag skulle kunna tänka mig att flytta in i den med honom. Jag sa ja och jag ångrar inte en sekund av det valet. Jag bor redan du i Gånghester och trivs jättebra här. Jag tror att det kommer att bli perfekt när vi är färdiga!
Nu sitter jag i köket och äter lite, segar. Ska plugga litegrann och sedan in till stan efter lunch och klippa håret samt träffa Tess en sväng. Fint! Är trött. Känns lite smådrygt att intr vara kvar i Malmö i hotellrummet faktiskt, men men! Tillbaka till verkligheten. Vi hörs!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback