Käärlek


En bild från helgen i Malmö. Det här fotot är taget i Köpenhamn,
på en marknad där.
---
Hej på er!
Jag sitter för tillfället i köket hos Robin i Gånghester och funderar på
om jag ska laga lite mat. Lite senare ska jag åka en sväng till farmor
och farfar. Tror jag i alla fall!
---
Igår var vi på IKEA och handlade grejer till lägenheten.
Det kändes konstigt, men samtidigt väldigt bra.
Nu är det fjärde gången jag flyttar sedan jag flyttade hemifrån första gången.
Det har varit jobbigt att flytta runt så mycket, men nu tror jag att det
kommer att bli bra den här gången och att jag kommer att bo kvar länge.
---
Nu vill jag åka till Lagerhaus. Har dock inget sällskap. Blir lite sur.
Får väl åka själv dårå! :P HEIPA!

Kommentarer



Namn?

E-postadress?

What's on your mind?

Kom ihåg mig?
Trackback